Eerste boekrecensies leiden tot eigen ketoman-logo

NANCY
profile-pic
Jannij De Ruiter
profile-pic
Ingrid Electeur

Absolute aanrader voor starter en gevorderde

Ondertussen een goed jaar bezig met Keto. Gestart door het Keto Huis FB-pagina... en Christophe zijn six pack. Een 15-tal kilo lichter komt er bij mij na meer dan 20j ook terug ééntje tevoorschijn 🙂 Waarom het Ketoman boek aanschaffen? Mijn keto avontuur was nogal vanuit de losse pols. Zoals verwacht geeft dit boek mij een dieper inzicht in hoe mijn lichaam van suiker- naar vetverbranding omschakelde en de juiste kennis om het - op een haalbare manier - zo te houden. Wat mij betreft zowel voor de Keto starters en gevorderden een absolute aanrader.

Leuk geschreven

Duidelijk uitgelegd en leuk geschreven. Door ziekteperikelen van mijn man nog niet begonnen. Nu tweede maal aan het lezen en dan gaan we ervoor!

Glashelder

Ketoman licht de keto-levenstijl glashelder toe. De theorie wordt aangevuld met voorbeelden en échte ervaringen, wat maakt dat je als lezer begrijpt wat je leest en ook al meteen een aantal vooroordelen kan herkennen en counteren. Het is zeer vlot geschreven en leest als een trein en is volgens mij een absolute aanrader voor iedereen die getriggerd is om de stap te wagen!

Boek met diepgang

Je heb een prachtig boek geschreven. Tot nu toe met de meeste diepgang, uitleg en onderbouwing. En dit is mijn derde keto boek al. Het boek heeft af en toe 'culturele verschillen' zoals het gebruik van het woord 'goesting'. Maar gelukkig kan ik voor mijn vragen altijd terecht in de Facebook Groep.

Uitleg op mensenmaat

Sinds 1/10 bezig met keto, al heel veel opgezocht en gelezen en ook reeds andere boeken gekocht maar deze staan over het algemeen bol van recepten. Dit is eindelijk een mooi onderbouwd boek met de nodige uitleg op mensenmaat, vlot om te lezen in een klaar en duidelijke taal. Bedankt Christophe en alle mensen die hieraan hebben meegewerkt om deze kennis met ons te delen.

Leest enorm prettig en motiveert

Het boek leest enorm prettig en is echt op maat geschreven zodat iedereen het zeker begrijpt. Het motiveert ook goed. Na het lezen van dit boek ben ik begonnen met mijn nieuwe Keto levensstijl. bedankt !

Super veel informatie

Top boek... leest makkelijk en super veel informatie... had er al veel gelezen en vooral veel die elkaar tegenspreken... maar de ketoman geeft echt duidelijke informatie en idd heel veel HOOP!! Ondertussen een maand of 2 bezig met ups and downs... maar toch 11kg kwijt en idd dit is niet diëten dit is a way of living en een weg wanneer je cheat de volgende dag met volle overgave weer opnieuw begint... Dikke dank je wel aan een topteam!!

Boek waar je ECHT iets aan hebt

Eindelijk eens een boek over de keto levensstijl dat vlot leest, zeer begrijpelijk geschreven is en waar je ECHT iets aan hebt. Ik had al een redelijke basiskennis, maar heb toch heel wat bijgeleerd. Zekere de praktische kant wordt goed toegelicht. Omdat ik zelf nog een extra steuntje in de rug kon gebruiken, heb ik me aanmeld voor de 21-dagen challenge: ook een topidee! Kort samengevat: ongeacht jouw voorkennis of voorgeschiedenis, als je wilt weten hoe je jouw lichaam terug gezond kunt krijgen zonder je blauw te betalen aan dure producten, rare diëten,... -> lees dit boek!

Fitter, slanker, jonger

Heel interessant! Heel vlot en duidelijk geschreven. Op 2 dagen uitgelezen. Het heeft me ertoe aangezet om er volledig voor te gaan. Ben nu 2 maanden keto en voel me zoveel beter, fitter, slanker, jonger. Enkel maar voordelen! Iedereen aan te raden om voor een keto levensstijl te gaan!

Hoop is de grootste verdienste!

De grootste verdienste van het boek "ketoman" is het feit dat het HOOP geeft: je hebt elke dag opnieuw de kans om je eigen gezondheid in handen te nemen als je met een open blik blijft leren moet je niet afhankelijk blijven van medicatie en "diëten" die toch niet werken...bedankt Christophe! Sinds "ketoman" ben ik 8 kg kwijt zonder honger, en ontdekte ik veel lekkers!!! Bovendien voel ik me al veel gezonder!

Ik ga ervoor!

Ik was al bekend met koolhydraatarm, maar beperkte me met koolhydraten maar was niet Keto. Een heel interessant boek, was er heel nieuwsgierig naar en heb het ook in één teug uitgelezen. Niet dat ik nu alles weet, ik zal het waarschijnlijk nog vele malen lezen. Heel veel informatie over hoe glucose werkt in je lichaam, wat koolhydraten doen. Ik heb 3 x een hartinfarct gehad en ik ga er nu voor, mede met dit boek op zak, om te zorgen dat er geen volgende keer komt. Dankjewel Christophe dat je me wakker hebt gemaakt! Sonja

Helder en duidelijk met veel informatie

Het Ketoman boek is helder en duidelijk met veel informatie. Ik ben er van overtuigd dat dit je gezondheid ten goede komt! Ik ben 67 en voel me fit, verbouw al 11 jaar mijn eigen bio groenten wat tevens een goede beweging is. Ketoman/bio groenten is voor mij de perfecte combinatie!!

Boek vol nieuwe dingen

Vond het een zalig boek om te lezen. Vooral leerrijk, en vol nieuwe dingen. Zeker om het te eindigen vol motivatie. Ben nu na 6 maanden nog even veel gemotiveerd en positief geëvolueerd. Ik kijk in ieder geval uit naar het tweede boek hoor 👍👍👍laat het mij weten wanneer hij beschikbaar is , danku grtjs Karin

Bedankt voor de steun

Hallo Sofie & Christophe, Het was een leerzame en zeer interessante periode, heel veel info en inzicht gekregen in de keto levenswijze. Het ging allemaal vrij gemakkelijk, en vergde toch niet zo een grote aanpassing van eetgewoonten als ik had gedacht, buiten snoepen, suikers, koolhydraten en het leren lezen van labels (wat ik nog niet helemaal onder de knie heb) maar het begint te beteren. Soms ben ik nog op zoek om welke voeding ik zou combineren (of hoe deze eruit zou moeten zien?) de ganse dag, maar de week recepten en deze op de website zijn fantastisch. Bedankt voor jullie steun en om mij te motiveren om dit mijn ganse leven vol te houden, wat redelijk makkelijk zal zijn! 🙂 PS: reeds 7,5kg kwijt en voel me geweldig! Grtz Jack

Mooi informatief boek

Er staan begrippen in waar ik ook tegen aanliep. Ik sport veel en had altijd honger. Door mijn sportcoach Job Ooms ben ik in aanraking gekomen met keto. Ik ben nu ongeveer een jaartje bezig. Het is super geen hongergevoel, meer energie en tijd over voor andere dingen. Doordat ik alles uitpluis hoe of wat keto is kwam ik op jullie site terecht Ketohuis. Mooie site. Ik heb daarom het boek besteld omdat ik nieuwsgierig was. Het is een mooi goed informatief boek. Ik zal het ook iedereen aanraden die aan keto wil beginnen. SUPER!

Meer dan overtuigd

Na het lezen van dit boek ben ik meer dan overtuigd. De uitleg in dit boek is duidelijk en de informatie compleet.

Geen keuze om te starten

Een mooi en prettig boek om te lezen! Alles wordt stap voor stap duidelijk uitgelegd en als je het boek hebt uitgelezen heb je geen andere keuze dan te starten met ketogeen eten. Het is een boek dat ik zeker ga aanraden aan anderen die het niet begrijpen of nog twijfelen!

Alles klaar en duidelijk uitgelegd

Super veel informatie die gemakkelijk leest en goed gestructureerd is. Je kan zoveel lezen op internet maar in dit boek is alles klaar en duidelijk uitgelegd. Neem het dikwijls terug om zaken op te zoeken wanneer ik denk "Hoe zat dat nu weer...?" Aansluitend op het boek mij geabonneerd op het start to Keto programma. Heel veel praktische tips, lekkere recepten en elke dag een motivatiemail. Dank je wel, Christophe en Sofie.

Top-boek in mensentaal

Opluchting..... eindelijk een boek in mensentaal , zonder nodeloze opsommingen waardoor je de draad kwijt bent ... hiemee kan je duidelijk aan de slag als beginner zonder te verdrinken in eindeloze dubbelzinnigheid. Top boek .... vervolg is welkom.

Prachtig boek

Het is een prachtig boek echt een aanrader!

Leest als een trein

Ik maakte dit jaar kennis met Keto en vond zo mijn weg naar het ketohuis. Fijn om allerlei info te vinden en mensen te leren kennen die dezelfde tocht hebben aangevangen. Een boek op papier blijft echter altijd een meerwaarde hebben. Alle info vanuit het zichtpunt van ervaringsdeskundige op papier en vlot geschreven. Makkelijk om af en toe eens te herlezen en door te bladeren. De vormgeving is ook mooi en het leest als een trein.

Om dat eerste succesje te vieren hebben we het boek nu een eigen logo gegeven.

Wat vinden jullie ervan?

Christophe Bouten (KetoHuis)

Christophe Bouten (1977) is eeuwig ondernemende student, steeds op zoek naar meer vrijheid en held in zijn eigen gezondheidsavontuur. Auteur van het boek "Ketoman - Bevrijd van alle onzin: eetstrategieën voor sceptici".

Keto Workshops

Graag de voordelen van de keto ontdekken en praktisch leren hoe je er snel mee aan de slag kunt?

Schrijf je in